داماد سید محمد بطحایی طی حکمی به سمت دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، طی حکمی مرتضی دزفولی داماد سید محمد بطحایی را به سمت دستیار ویژه وزیر آموزش و پرورش منصوب کرد.

متن حکم سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس مرتضی دزفولی

با سلام

نظر به مراتب تعهد و شایستگی جناب عالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان دستیار ویژه وزیر منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) و سیاست‌های ابلاغی رئیس جمهور محترم ، برنامه‌های اینجانب به مجلس شورای اسلامی و با همکاری و هماهنگی معاونان، مشاوران و مدیران کل حوزه ستادی در انجام امور محول موفق و موید باشید. 

گفتنی است؛ این اتفاق پس از انتصاب تازه داماد حسن روحانی به سمت معاون وزیر صمت و استعفای تقریبا اجباری وی از این سمت رخ داد و وزرای دولت با نگاه به مسیر پیش گرفته توسط حسن روحانی رییس دولت تدبیر و امید به پایین آوردن درصد بیکاری از نزدیکان خود اقدام کردند.

فرزند وزیر آموزش و پرورش

این درحالی است که سید سبحان بطحایی فرزند وزیر آموزش و پرورش مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک ویژه خبرنگاران را دریافت کرده بود. طرحی که مختص خبرنگاران بوده و حتی مدیران و پرسنل رسانه از دریافت آن معذور هستند. بطحایی در کمپین فرزندت کجاست پاسخ داده بود: «دو فرزند دارم؛ فرزند اولم دختر و خانه‌دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است. تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند»

شنیده ها حاکی از آن است که وزیر آموزش و پرورش و محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، باجناق هستند.