وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه این شهر با خانواده آنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش  سیستان و بلوچستان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در منازل 4 دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه زاهدان با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

بطحایی ضمن عرض تسلیت به خانواده ی داغدار مریم نکندی اظهار داشت: این حوادث و اتفاقات بسیار سخت و سوزناک است و همه ما باید خودمان را در قلب آنها شریک بدانید.

وی ادامه داد: مریم فقط فرزند یک خانواده نیست و احساس همه ملت ایران این است که مریم فرزند همه خانواده های این جامعه است زیرا همه ما خود ما را درغم این خانواده شریف می‌دانیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید تمام مسئولانی که دخالت داشتند مورد مواخذه قرار بگیرند و ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات برطرف شود.

وی عنوان داشت: ما نباید در آینده نزدیک این موضوع و حادثه را فراموش کنیم و باید تمام سعی خود را داشته باشیم تا حداقل در بحث گرمایشی و وسایل مورد نیاز آن بتوانیم مدارس را تجهیز کنیم.

وی ابراز کرد: زمانی که این مسئله در هیئت دولت نیز مطرح شد، رئیس‌جمهور و تمام وزیران نیز ابراز تاسف کردند و هیئت دولت به من پیام تسلیت ابلاغ کرده است تا به شما خانواده های داغدار برسانم.

بطحایی در پایان تاکید کرد: از خداوند می‌خواهم که دل پدر و مادر این عزیزان از دست رفته را تسکین دهد و آنها را در زیر سایه رحمت ائمه معصوم به آرامش برساند.