سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در 3 دی 97 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در 3 دی 97 خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 92 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 84 همچنان در وضعیت سالم است.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا پایدار در صبحگاه روز جاری (دوشنبه) می باشد و طی برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد با بزرگی بین 3 تا 4 متر بر ثانیه انتظار می رود. 

نظری افزود: به تدریج از روز سه شنبه بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی خواهد بود. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، به تدریج در روز جاری بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده خواهد شد و انتظار می رود تا روز سه شنبه وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.