وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال واریز بسته‌های حمایتی بازنشستگان تأمین اجتماعی هستیم.

به گزارش مرور نیوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه آیین تکریم از انوشیروان محسنی‌ بندپی و معارفه وحید قبادی‌ دانا معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: افرادی که تا کنون سبد کالایی را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی این مشکل را رفع کنند.

شریعتمداری افزود: در مرحله بعدی سیاست‌های جبرانی دولت، این امکان در اختیار کارمندان دولت قرار گرفت که در  آموزش و پرورش سبدهای کالایی با متوسط ٢٠٠ هزار تومان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه این بسته حمایتی دولت به اکثر اقشار کارمندان کشوری و لشگری دولت و بازنشستگان اختصاص یافته است، تصریح کرد: در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان دارند، اظهار کرد: از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیار داریم و همچنین سازمان تامین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه شوندگان، اطلاعات مربوط به این اقشار شناسایی می‌شود.