فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ باشکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته حضور خواهند داشت.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش روسای پلیس تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه یادآور حضور باشکوه و هوشمندانه و مدبرانه مردم در صحنه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نهم دی روز میثاق مردم با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است، گفت: نهم دی روزی است که دشمنان مایوس شدند و افرادی که به دنبال براندازی نظام بودند؛ به خاطر هوشیاری مردم به هدف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات سال ۸۸، جریانهای داخلی به سرکردگی آمریکا ، اسرائیل و انگلیس درصدد این بودند که نظام را از مسیر خود خارج کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه آنها به بهانه تقلب و ابطال انتخابات ناجوانمردانه در مقابل مردم ایستادند، تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات در کشور مشخص است و ممکن است تخلفاتی رخ دهد؛ اما هیچ گونه تقلبی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات ۸۸ ستاد صیانت از رای تشکیل شد، اظهار کرد: برخی از کاندیدا‌ها قبل از اعلام نتایج پیروزی خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: سران فتنه با شعار‌هایی که دادند به مملکت خیانت کردند و باید در مقابل مردم و دادگاه عدل الهی محاکمه شوند.

سردار اشتری گفت: دشمنان هر روز به دنبال این‌ هستند که مسیر انقلاب و نظامی را که برخاسته از خون شهدا و انقلاب است را تغییر دهند که البته موفق نخواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ممکن است فشار‌های اقتصادی وجود داشته باشد؛ اما مردم پای نظام ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دشمن خواب‌های زیادی برای نظام دیده بود، گفت: اخیرا هم رئیس جمهور کم‌عقل آمریکا اعلام کرده من نظام ایران را زمین‌گیر خواهم کرد که اظهارات وی موجب اتحاد بیشتر مردم شده است.

سردار اشتری ادامه داد: ترامپ گفته بود تابستان داغی را خواهم ساخت که مقام معظم رهبری فرمودند: اتفاقا تابستان خوبی را داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ باشکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در نظرسنجی‌هایی سال گذشته که از دستگا‌ه‌ها صورت گرفت؛ ناجا از میان ۳۲ دستگاه جزء ۴ گروه اول شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل اینکه صادقانه،خالصانه و مجاهدانه در خدمت مردم است، آنها قدردان هستند و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند.