سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در سه شنبه 11 دی 97 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در سه شنبه 11 دی 97 خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 86 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 69 در وضعیت سالم است.

وی بیان کرد: بر طبق نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (سه شنبه) نسبت به روز پیشین، برای برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

نظری افزود: با تداوم این شرایط تا روز چهارشنبه، برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و به تدریج از بعدازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات طی روز جاری کاهش نسبی غلظت آلاینده ها را به دنبال خواهد داشت و وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار خواهد گرفت. انتظار می رود این شرایط تا روز چهارشنبه همچنان تداوم داشته باشد.