محمدحسن زدا، به ترتیب حسین امیری گنجه و محمدرضا احمدی را به سمت سرپرستی معاونت اقتصادی و مدیرکل دفتر بازرسی منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدحسن زدا ، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه گفت: حسین امیری گنجه و محمدرضا احمدی از مدیران خوشنام و با سابقه سازمان تأمین اجتماعی هستند و هر دو این افراد در واحدهای اجرایی و ستادی سازمان همکاری اثرگذاری داشته اند.

وی از دکتر علی نمکی، سرپرست سابق معاونت اقتصادی و برنامه ریزی تشکر کرد و گفت: دکتر حسین امیری گنجه در تصدی این مسئولیت بر استفاده از خرد جمعی و بهره گیری از مشارکت همکاران معاونت اقتصادی به فعالیت خواهند پرداخت.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی همچنین از دکتر مسعود یوسفی مدیرکل سابق دفتر بازرسی مدیرعامل تشکر کرد و گفت: دکتر یوسفی با توجه به تصویب قانون مربوطه در مجلس شورای اسلامی به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

دکتر حسین امیری گنجه، سرپرست معاونت اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از حسن اعتماد مدیریت سازمان تشکر می کنم و توجه به همکاران سازمان در واگذاری مسئولیت ها اقدامی ارزشمند است که شایسته قدردانی است.

وی افزود: می دانیم که فعالیت در این سازمان با تکیه بر خرد و مشارکت سازمانی به نحو مطلوب انجام می شود و این مسائل در معاونت اقتصادی مورد توجه خواهد بود.

محمدرضا احمدی، مدیرکل دفتر بازرسی مدیرعامل نیز در این جلسه از حسن اعتماد مدیریت سازمان تشکر کرد و گفت: پیشگیری از تخلفات و ارتقاء سلامت اداری به عنوان دو هدف راهبردی در دفتر بازرسی با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: دفتر بازرسی به عنوان مشاور مقام ارشد سازمان باید نقش خود را به درستی ایفا نموده و با نگاه به مأموریت و راهبردهای کلان سازمان به آسیب شناسی و ارائه گزارشهای تحلیلی و راهکار به منظور بهبود وضعیت سازمانی توجه ویژه ای داشته باشد.

احمدی با تأکید بر اینکه احصاء فرآیندهای اصلی و شناسایی گلوگاه های فساد از جمله مواردی است که همواره باید مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: هدایت و نظارت مستمر بر واحدهای بازرسی استانها نیز از جمله محورهای اصلی فعالیت دفتر بازرسی است.