رئیس شورای شهر تهران گفت: طرح درآمدزایی از معابر، پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های شهری مطرح شده، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش مرور نیوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز مواد ۴۴ تا ۵۴ لایحه برنامه سوم توسعه شهرداری تهران بررسی شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوعاتی که امروز در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد، بیشتر مربوط به حمل و نقل، معماری و شهر‌سازی و باغات بود.

وی با بیان اینکه موضوع درآمدزایی از معابر، پارکینگ و زیرساخت‌های شهری مطرح شد، گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده و امیدواریم تا ۴ بعد از ظهر امروز در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر پولی شدن تردد از برخی معابر تصویب نشده و هر‌گاه بخواهند آن را اجرایی کنند، باید لایحه آن نوشته و مبلغ عوارض در هر محور مشخص شود، تا شورا آن را تصویب کند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: با وضعیتی که در بررسی و تصویب مواد لایحه وجود دارد، به احتمال زیاد روز چهارشنبه و شنبه هم جلسه برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این لایحه آورده بودند که تمام هزینه بلیت مترو از سوی مسافر پرداخت شود، گفت: من این لایحه را حذف کردم و دیگر قرار نیست مسافر تمام هزینه را پرداخت کند و مردم یک سوم هزینه را پرداخت خواهند کرد.