فرمانده ناجا درباره نصب دوربین بر روی پیراهن‌ های ماموران پلیس، گفت‌: ادامه این روند و گسترش آن منوط به تامین منابع و اعتبارات لازم است و من امیدوار هستم که این منابع زودتر تامین شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بیست و یکمین گردهمایی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی ناجا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۰ کلانتری در کشور دارای مراکز مددکاری هستند، اظهار کرد:  بنای ما این است که در سال 98 دیگر کلانتری ها نیز مراکز  مشاوره و مددکاری را دایر کنیم تا خدمات ما افزایش یابد.

وی گفت: مردم و خانواده‌ها و دستگاه قضایی از این عملکرد پلیس رضایت داشتند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بودجه ناجا در خصوص ساخت فیلم‌ های اجتماعی محدود است و صدا و سیما باید کمک کند، اظهار کرد: البته قول‌هایی به ما داده شده و باید فیلم‌هایی ساخته شود که از آسیب‌ های اجتماعی جلوگیری کند.

نصب دوربین روی لباس پلیس نیازمند تامین اعتبار

اشتری درباره نصب دوربین بر روی پیراهن‌ های ماموران پلیس نیز، گفت‌: ادامه این روند و گسترش آن منوط به تامین منابع و اعتبارات لازم است و من امیدوار هستم که این منابع زودتر تامین شود.

وی درباره اقدامات پلیس در جشن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نیز، خاطر نشان کرد: ما علاوه بر این که وظیفه تامین امنیت این مراسم را بر عهده داریم و همکاران ما در آمادگی کامل به سر می برند، تلاش خواهیم کرد تا دستاوردها و یافته‌های پلیسی خود طی 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی را نیز به نمایش بگذاریم.

فرمانده ناجا در خصوص افزایش حقوق کارمندان نیروی انتظامی در سال آینده گفت: اقداماتی در این زمینه صورت گرفته که به زودی اعلام می‌شود.