شهردار تهران گفت: خوشبختانه منابع مالی خرید ۲۰۰۰ لباس تخصصی آتشنشانان فراهم شده است.

به گزارش مرور نیوز، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه رونمایی از طرح‌ های پلاسکوی نو و رونمایی از دستورالعمل ارتقاء ایمنی در کلیه ساختمان ها، اظهار کرد: دستورالعمل ارتقاء ایمنی 257 ساختمان بلند مرتبه یعنی ۱۲ طبقه به بالا تهیه شده است و دستورالعمل ارتقاء ایمنی به آنها ابلاغ می‌شود.

وی اظهارکرد: امروز یکشنبه‌ از طرح‌ های ساختمان جدید پلاسکو رونمایی شد و با این که بنیاد مستضعفان مشاوری برای ساخت پلاسکو در نظر گرفته بود، اما اقدام خوبی انجام داد و مسابقه طراحی را در دو نوبت برگزار کرد و در این مسابقه یادمان شهدای آتشنشان نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تهران با بیان این که تلاش می‌کنیم فضای معماری شهر را بهبود ببخشیم، در این رابطه گفت‌: خوشبختانه منابع مالی خرید ۲۰۰۰ لباس تخصصی آتشنشانان فراهم شده است.

وی در مورد سرانجام سختی کار آتشنشانان نیز خاطرنشان کرد: میزان سختی مبنای محاسبه است و یک بخش این محاسبه ما هستیم و یک بخش دستگاه‌های دیگر همچون سازمان تامین اجتماعی هستند.

حناچی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد تامین حقوق مالکان در ساختمان جدید، اظهار کرد: این بحث مربوط به بنیاد مستضعفان است و به شهرداری ارتباطی ندارد.

وی در مورد بازدید اخیرش از کارگاه پلاسکو نیز بیان‌ کرد: انبار فاضلاب پلاسکو باز شده بود و برخی‌ها عنوان کردند  که ممکن است این مساله با انتشار بوی نامطبوع در تهران ارتباط داشته باشد که به محل کارگاه رفتیم که دیدیم ارتباط مستقیمی وجود ندارد و در حال‌ حاضر کارگران در حال پایدارسازی خاک پس از گودبرداری هستند.

شهردار تهران در مورد عدم حضورش در مراسم روز هوای پاک گفت‌: به دلیل یک مشکل شخصی نتوانستم از دوچرخه استفاده کنم، اما دیروز با موتور برقی ساخت داخل در سطح شهر تردد کردم.