رئیس یکی از بیمارستانهای محدوده کلانتری 164 قائم با مراجعه به این کلانتری اعلام کرد با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام، مشخص می‌شود حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.

به گزارش مرور نیوز، ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستانهای محدوده کلانتری 164 قائم با مراجعه به این کلانتری اعلام کرد با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته است که طی این اقدام، مشخص می‌شود حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه کم شده است.  بنابر گفته شاکی، حدوداً 6 میلیارد تومان پول نقد از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید داروهایی شده بود که وجود خارجی نداشتند و او مدعی بود به احتمال زیاد انباردار در این رابطه باخبر است. 

در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از مأموران عملیات کلانتری 164 قائم به محل اعزام شده و متهم را تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار دادند که وی به ناچار لب به اعتراف گشود.

متهم مدعی بود با تأسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری و هزینه آنها را نیز پرداخت کرده است اما هیچ دارویی در ازای این پولها وارد داروخانه بیمارستان نکرده است.

متهم مدعی شد با پول های به دست آورده از این راه، یک خانه در قسمت مرفه‌نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گران‌قیمت خریداری کرده است. سرهنگ حسین مافی؛ رئیس کلانتری 164 قائم با اعلام این خبر گفت: بنابر دستور قضایی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.