وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: این حکومت جز در سایه اتکا به ملت به تنهایی ادامه نخواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نخستین همایش هم اندیشی اتصال به بازار جهانی، ایجاد، حفظ و توسعه بازار و مدیریت تحریم‌ها، گفت: ما هنوز نتوانستیم اندیشه امام راحل را به سر منزل مقصود برسانیم و تا رسیدن به اهداف والای ایشان راه زیادی داریم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در آن ایام یاران امام با کتاب حکومت اسلامی وارد کار شدند، افزود: امروز هیچ تفاوتی با گذشته ندارد و بیش از پیش ثابت شده هرگاه در تصمیمات مهم از توده مردم فاصله گرفتیم، شکست خوردیم.

وی با اشاره به اینکه ما تنها در جا‌هایی پیروز بوده‌ایم که بر توده ملت ایران تکیه کرده‌ایم، بیان کرد: این حکومت جز در سایه اتکا به ملت به تنهایی ادامه نخواهد داشت.

شریعتمداری با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) مبنی براینکه وای به روزی که مردم نسبت به شما مسئولان احساس بی اعتمادی کنند و از شما فاصله بگیرد؛ چرا که آن روز یوم الله است، گفت: امروز در شرایط تحریم ثابت شده است که هرگاه خواستیم اقتصاد را دولتی کنیم شکست خورده ایم.

 وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شرایط سخت و تحریم‌ نیاز ما به مردم بیشتر است، خاطر نشان کرد: جوانگرایی، ابتکار، خلاقیت باید همواره معیار عمل ما باشد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی به معنی ارزش افزوده فراوان با استفاده اندک از منابع غیر رسمی است، تاکید کرد: توجه به مردم ایجاب می‌کند که از تولید منبع محور فاصله بگیریم و با حداقل استفاده از منابع به قله‌های رشد، توسعه و تولید برسیم.

شریعتمداری گفت: برای این امر خلاقیت، ابتکار، نوآوری، امید،  نشاط و خردمندی نیاز است.