در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آیت الله آملی لاریجانی طی پیامی از خدمات و تلاشهای مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه آیت الله آملی لاریجانی، ستاد دیه کشور را از یادگارهای ارزشمند شهید والامقام حاج سید اسدا الله لاجوردی دانست و خادمان ستاد دیه را از جمله یاوران بی ادعا و گمنام انقلاب اسلامی و مردم ایران برشمرد که در سخت‌ترین شرایط به فریاد نیازمندان و درماندگان می رسند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر عامل و اعضای محترم هیأت مدیره

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند

تقدیر از خدمات و زحمات کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمری را در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات زندانیان نیازمند سپری کردند، ترویج سنت حسنه الهی است و شناساندن این خدمات به جامعه، خود از بالاترین توفیقاتی است که باعث جلب رضایت الهی می‌شود.

ستاد دیه که از جمله یادگارهای شهید والامقام حاج سید اسداللّه لاجوردی است و خادمان ستاد دیه از جمله یاوران بی ادعا و گمنام انقلاب اسلامی و مردم ایران هستند که در سخت‌ترین شرایط به فریاد نیازمندان و درماندگان میرسند و بی تردید خدمات این عزیزان و بویژه اهتمامشان درحل مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد در محضرالهی ثبت و ضبط است.

اینجانب از خدمات و زحمات شما عزیزان در ستاد دیه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف ایران و بویژه زندانیان نیازمند از خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی»