فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتارهای سران آمریکا نشان از دشمنی آنان با مردم ایران است چراکه تحریم‌ های آمریکا، زندگی روزمره مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تبریک فرارسیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: نیروهای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای برقراری نظم و انضباط مراسم راهپیمایی 22 بهمن در آمادگی کامل هستند و برنامه ریزی های لازم برای جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفته تا امسال این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار گردد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به دشمنی‌های همه‌جانبه استکبار جهانی با ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: رفتارهای سران آمریکا نشان از دشمنی آنان با مردم ایران است چراکه تحریم‌ های آمریکا، زندگی روزمره مردم را نشانه گرفته و امروز دشمن با تلاش‌های شبانه‌روزی در عرصه بین‌المللی، سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به لزوم بصیرت در برابر توطئه‌های دشمن، گفت: هدف اصلی دشمن از تحریم‌های سخت، سلب اعتماد مردم از مسئولان است تا بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و در افکار عمومی، دولت و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان بدهد. در چنین شرایطی باید مراقب بود که فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم و برای رسیدن به آرمان‌های مترقی، با حفظ وحدت و انسجام، مقاوم و پرتلاش کنیم.

سردار حسین رحیمی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز مبنی بر حفظ وحدت و همدلی در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس شاهنشاهی و هشت سال دفاع مقدس، وحدت، همدلی و انسجام ملی با محوریت ولایت بود و امروز نیز تنها راه عبور از تنگناها و سختی‌های پیش رو، اتحاد و وحدت ملی با گوش سپاری به منویات مقام معظم رهبری است.