فرمانده ناجا گفت: با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر روز گذشته در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گزارشی از عملکرد خدمات ناجا ارائه و به بازدید از مرزهای شمال شرق کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است و نیروها از روحیه بالای ولایی و انقلابی برخوردار هستند.

وی در ادامه به کمبود زائر سراها با توجه به نسبت کارکنان اشاره و برافزایش تعداد زائر سراها در مشهد مقدس تاکید کرد.

اشتری اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، به برکت خون شهدا، هوشیاری و بصیرت مردم، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و عنایت الهی، فعالیت‌های پلیس با موفقیت و رو به رشد است.

یکی از اقدامات شایسته در ناجا، راه اندازی کمیسیون صیانت است

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین "ادیانی"، بیان کرد: یکی از اقدامات شایسته در ناجا، راه اندازی کمیسیون صیانت است.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی عشق و ارادات خاصی به ولایت دارند و با تمام وجود در تلاش هستند ازعهدهوظیفه و تعهدی که به ایشان دارند، برآیند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن قدردانی از مجاهدت‌های پلیس به ویژه مرزبانان غیور به پاس فداکاری و تلاش آنها در پاسداری و حراست از مرزها، گفت: حوادث تروریستی اخیر، در نقاط مرزی نشانه ضعف و زبونی دشمن خبیث است و اینکه آنها توانایی خدشه وارد کردن به امنیت کشور را ندارند و برهمین اساس دست به چنین اقدامات خبیثانه ای می‌زنند.

توطئه افکنی و تهدیدات دشمن ماندگاری ندارد

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار تاکید کرد: یقین دارم، توطئه افکنی و تهدیدات دشمن ماندگاری ندارد.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، بیان کرد: شیرینی و شکوه و عظمت ۲۲ بهمن به کام مردم نشست و این موضوع دشمن را عصبانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی در نیروی انتظامی مثال زدنی است و این امر از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در خاتمه گفت: ان شاء الله خداوند، توفیق روز افزون عطا کند و توان شما مجاهدان فی سبیل الله را روز به روز افزایش دهد.