مدیر کل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی گفت: دو میلیون خانوار نسبت به عدم دریافت بسته‌های حمایتی اعتراض داشتند که در سامانه های اعلامی ما ثبت نام کردند و با توجه به بررسی های که در پایگاه های اطلاعاتی ما صورت گرفت، از این خانوار ها نزدیک یک میلیون نفر مجددا مشمول بسته قرار گرفته اند.

به گزارش مرور نیوز، احد رستمی مدیر کل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی در رابطه با توزیع بسته های حمایتی اظهار کرد: تا امروز تقریبا 14 میلیون 800 هزار خانوار بسته حمایتی را دریافت کردند دو میلیون خانوار داشتیم که در سامانه های اعلامی ما ثبت نام کردند. با توجه به بررسی های که در پایگاه های اطلاعاتی ما صورت گرفت، از این خانوار ها نزدیک یک میلیون نفر مجددا مشمول بسته قرار گرفته اند.

وی افزود: از امروز به خانواده های که مشمول هستند با ارسال پیامک اطلاع رسانی می کنیم و به محض تامین بودجه اطلاع خواهیم داد که مراجعه کنند و برای دریافت بسته خود اقدام کنند.

رستمی افزود: تا عید فرصت داریم و به محض تامین بودجه پرداخت ها را انجام خواهیم داد و پرداخت ها از 100 هزار تا 300 هزار تومان است که با میانیگن 200 هزار تومان انجام می شود. برای خانوارهای یک نفره 100 هزار تومان است و با افزایش نفرات بعدی 50 هزار تومان و تا سقف 300 هزار تومان اضافه می شود و در حساب متصل به یارانه و یا حقوق آنها واریز می شود.