حادثه سقوط بانوی سالخورده به داخل چاه در منزل شخصی واقع در بزرگراه رسالت، سبب مرگ این زن شد.

به گزارش مرور نیوز، امروز پس از تماس همسر و فرزندان زنی 74 ساله با سامانه 125 تماس و اطلاع‌رسانی حادثه سقوط زن سالخورده به داخل چاه در منزل شخصی واقع در بزرگراه رسالت ، نرسیده به خیابان دردشت، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 71 و 72 به همراه گروه امداد و نجات 12 را به محل حادثه اعزام کرد.

مهدی حقی؛ معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه ساختمان قدیمی بود که در قسمت حیاط آن چاهی به عمق 15 متر حفر شده و زنی 74 ساله‌ای به داخل آن سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با توجه به کمی فضا برای برپا کردن تجهیزات چاه، با استفاده از یک نردبان کارگاه نجات را ایجاد کرده و یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد.

وی افزود: نجاتگر آتش‌نشانی در یک عملیات نفسگیر خود را به فرد سقوط کرده رساند و وی را پس از تثبیت به بالای چاه و سطح زمین انتقال داد.

حقی تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه را بر روی این زن سالخورده انجام دادند که متأسفانه مرگ وی توسط تیم پزشکی در همان دقایق اولیه سقوط در چاه تأیید شد.

علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، همچنین آتش‌نشانان و نجاتگران این سازمان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، پوشاندن دهانه چاه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضران، جسد متوفی را برای بررسی علت مرگ و انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل دادند.