استاندار تهران گفت: خودکفایی در تولید گندم و افزایش صادرات از اتفاقات خوب سال ۹۷ بود.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پنجمین نشست شورای اداری استان اظهار کرد: ویژگی خاص وزارت اطلاعات تلاش شبانه روزی برای برقراری امنیت است.

محسنی بندپی با بیان اینکه در روز‌های پایانی سال 97 تقویت بنیه نظامی و نابودی نیرو‌های تکفیری در منطقه و عبور از بحران‌هایی که ریشه در تفکر استعماری داشت را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور حماسی مردم بودیم.

استاندار تهران با بیان اینکه خودکفایی در تولید گندم و افزایش صادرات از اتفاقات خوب سال ۹۷ بود، گفت: ثبات در کشور‌های خط مقاومت مثل عراق و سوریه و راهپیمایی پرشکوه اربعین نیز از دیگر اتفاقات خوبی بود که امسال شاهد بودیم.

وی بیان کرد: خروج یکجانبه آمریکا از برجام که بار دیگر بدعهدی این دولت را به اثبات رساند از اتفاقات ناخوشایند سال ۹۷ بود.

محسنی بن پی گفت: اقدامات تروریستی در زاهدان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار را در برابر اراده مردم ایران به اثبات رساند.

وی افزود: در سال ۹۷ به دنبال تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی بودیم، چراکه اشتغال پایدار و صیانت از اشتغال موجود همه در گرو تحقق این سوال است.

محسنی بند پی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب بر استفاده از جوانان و توسعه علم و دانش و رضایتمندی مردم تاکید شده است

استاندار تهران با اشاره به اینکه باید برای ایجاد بستر حمایت از تولید و اشتغال برنامه داشته باشیم، گفت: در احکام بودجه ٩٧ ، ١.٥ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این در بودجه امسال ١٧ هزار میلیارد تومان برای احصاء و حمایت از مزیت‌های شغلی در روستا‌ها در نظر گرفته شد، گفت:  تبصره ١٨ از بودجه عمرانی کاسته و به اشتغال افزوده شد.