سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 21 اسفند 97 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 21 اسفند 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 90 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 115 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (سه شنبه) شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار خواهد بود و برای برخی ساعات وزش باد (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود که در پراکندگی موقتی آلاینده ها موثر خواهد بود. 

نظری افزود: به تدریج همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی در شبانگاه، احتمال می رود بر غلظت برخی آلاینده ها به طور نسبی افزوده گردد. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: این وضعیت جوی کمابیش تا صبحگاه روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت و همراه با تغییر شرایط جوی در بعدازظهر، برخی ساعات همراه با افزایش میزان ابرناکی و سرعت وزش باد خواهد بود که به تبع آن بهبود نسبی در کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.