سردار سلیمانی گفت: نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه سیل ویرانگر با همه امکانات و تجهیزات خود وارد صحنه شد که رضایتمندی مردم نسبت به پلیس و نیروهای مسلح را به همراه داشته است.

به گزارش مرورنیوز، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه از تجهیزات بهدار ، یگان ویژه و سایر قسمت‌های انتظامی برای کمک‌رسانی استفاده شده است، اظهارکرد: با فرمانی که مقام معظم رهبری صادر کردند امیدواریم در زمانی کوتاه با بسیج همه امکانات و همکاری کلیه نیروهای مسلح، تخلیه آب از سطح شهر به اتمام برسد و وضعیت به حالت عادی برگردد.

سردار ایوب سلیمانی  اظهارکرد: نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه سیل ویرانگر با همه امکانات و تجهیزات خود وارد صحنه شد که رضایتمندی مردم نسبت به پلیس و نیروهای مسلح را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه انتظار مردم از پلیس تامین امنیت است، گفت: زندگی مردم منطقه دچار مشکلات اساسی شده و این یعنی آرامش آنان مختل شده است و بسیاری از منازل خالی از سکنه هستند. لذا به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم پلیس با انجام گشت‌های هدفمند و حضوری فعال، امنیت و آرامش آنان را برقرار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان فرماندهی انتظامی گلستان در مدیریت مناطق سیل زده ، تصریح کرد: اساسا خدمت به مردم و بودن در کنار آنان افتخار ناجا و پلیس آماده همکاری با همه سازمان های امدادی است و کلیه دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا در صورت بارش‌های احتمالی در روزهای آینده شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.