محبی اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین شمال به جنوب محور هراز، هم زمان با بازگشت مسافران، محور هراز از جنوب به سمت شمال و از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه شد.

به گزارش مرورنیوز، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با اعلام همکارانم در ورودی شهر رودهن این مسیر از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه و هموطنان می‌توانند از مسیر فیروزکوه برای عبور و در رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین شمال به جنوب محور هراز، هم زمان با بازگشت مسافران، محور هراز از جنوب به سمت شمال و از ساعت ۱۸ امروز یکطرفه شد.

وی با بیان اینکه مسافران با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمن برای خود و دیگر هموطنان را رقم بزنند، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم و سنگین گزارش شده و به مرور بر حجم خودروها افزوده می شود و مسافران در این شرایط ترافیکی با صبر و حوصله و تردد و طول مسیر را جزئی از سفر خود بدانند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم اما روان گزارش شده و مشکلی در خصوص عبور مرور خودروها در این مسیرها نداریم.