وزارت دادگستری هم‌زمان با وقوع سیل در استانهای گلستان و مازندران به پویش هلال احمر برای کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه پیوست.

به گزارش مرور نیوز، وزارت دادگستری هم‌زمان با وقوع سیل در استانهای گلستان و مازندران و لزوم تمرکز کمک رسانی به آسیب دیدگان،  با صدور بیانیه ای به پویش هلال احمر برای کمک رسانی به آسیب دیدگان این حادثه پیوست.

متن بیانیه وزارت دادگستری به این شرح است:

«باسمه تعالی

امام رضا علیه السلام: 

هرکه اندوه و مشکلی را از مومنی برطرف کند، خدا روز قیامت قلب او را شاد می‌کند.

کافی ج۳ ص۲۶۷

هموطنان گرامی

هرچند در آستانه سال نو و بهار طبیعت، سیل در استان‌های گلستان و مازندران موجب صدمات بسیاری برای هموطنانمان شده و شادی نوروز را به کام هم میهنان استانهای شمالی به تلخی بدل کرده است، اما فرصتی دست داده تا روحیه ایثار و انسان دوستی نیز بهاری دیگر را رقم بزند و همچون گذشته دست یاری به سوی هموطنان آسیب دیده دراز کرده و از تلخی این حادثه بکاهیم.

قطعا تمرکز امدادرسانی از ناحیه هلال احمر که شالوده و تخصص آن بر فعالیت در بحران‌ها و شرایط دشوار بنا شده می‌تواند سبب افزایش اعتماد و مشارکت عمومی و پیشگیری از هرگونه شائبه باشد.

وزارت دادگستری از عموم هموطنان عزیز، سیاسیون، ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های شاخص کشور دعوت می‌کند با پیوستن به پویش هلال احمر، در تسریع و تقویت امر امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده مشارکت نمایند.

راه‌های مشارکت در این امر:

شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها

شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه

واریز با کد دستوری: #۱۱۲*۷۸۰* »