رئیس پلیس راه استان البرز افزود: به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی ریزش سنگ و بهمن جاده کرج -چالوس از شب گذشته مسدود شده و این وضعیت تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

به گزارش مرورنیوز، رئیس پلیس‌ راه استان البرز گفت: به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی ریزش سنگ و بهمن جاده کرج -چالوس از شب گذشته مسدود شده و این وضعیت تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

رضا گودرزی در خصوص وضعیت راه ها به خصوص در شرایط بارندگی های اخیر با بیان احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج به چالوس گفت: این بارش ها سبب لغزندگی سطح معابر برون شهری شده که می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی توضیح داد: اکنون بار ترافیکی در خط شمالی آزادراه کرج -قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلای کرج سنگین است، همچنین در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین و در ادامه در آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا کلاک نیمه سنگین گزارش شده است .

رئیس پلیس راه البرز گفت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در محورهای ارتباطی استان مستقر شده اند.

گفتنی است، استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.