مرکز مدیریت راه‌های کشور جاده های مسدود در سراسر کشور در تاریخ جمعه ۹ فروردین ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی به شرح زیر است :

1- محور رامیان- اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان ، از مورخ 29 فروردین 95 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

2- محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ 17 تیر 96 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

3- محور پونل- خلخال ، واقع در استان گیلان ، از مورخ 5 مهر 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

4- محور سی سخت – پادنا ، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد ، از مورخ 15 مهر 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

5- محور گنجنامه – تویسرکان ، واقع در استان همدان ، از مورخ 25 آبان 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

6- محور سروآباد – پاوه ، واقع در استان کردستان ، از مورخ 3 آذر 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

7- محور وازک – بلده، واقع در استان مازندران ، از مورخ 12 دی 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

8- محور قدیم بستان-چذابه ، واقع در استان خوزستان ، از مورخ 22 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

9- محور کوهرنگ-بازفت(شاه منصوری) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از مورخ 26 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

10- محور شاهرود - آزادشهر، واقع در استان سمنان و گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

11- محور آق قلا - گرگان، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

12- محور آق قلا – عطا آباد، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 97 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

13- محور بندر ترکمن – سه راهی یساقی، واقع در استان گلستان ، از مورخ 27 اسفند 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

14- محور دیباج– گلوگاه، واقع در استان مازندران ، از مورخ 28  اسفند 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

15- محور گمیشان– آق قلا، واقع در استان گلستان ، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

16- محور گمیشان– خواجه نفس، واقع در استان گلستان ، از مورخ 4 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

17- محور خرم آباد-پل دختر-کوهدشت، واقع در استان لرستان، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

18- محور کوهرنگ-بازفت(چری) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از مورخ 5 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

19- محور گتوند-آبید ، واقع در استان خوزستان ، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

20- محور چاشم-خطیرکوه ، واقع در استان سمنان ، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

21- محور اهرم-فراشبند ، واقع در استان بوشهر ، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

22- محور شیفت-گناوه ، واقع در استان بوشهر ، از مورخ 6 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

23- محور یاسوج-شیراز ، واقع در استان کهگبلویه وبویراحمد ، از مورخ 7 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

24- محور عشق آباد-بردسکن-ده محمد ، واقع در استان خراسان جنوبی ، از مورخ 7 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

25- محور قم-جعفریه ، واقع در استان قم ، از مورخ 7 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

26- محور قدیم مشهد-چناران ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

27- محور شاندیز-زشک ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

28- محور طرقبه-نقندر-کنگ ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

29- محور طرقبه-جاقرق وبالعکس ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

30- محور طرود-معلمان ، واقع در استان سمنان ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

31- محور درح-ماهیرود ، واقع در استان خراسان جنوبی ، از مورخ 8 فروردین 98 تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.