سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران یکشنبه 11 فروردین 98 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران یکشنبه 11 فروردین 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 38 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 40 همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (یکشنبه) می باشد و به تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد، به گونه ای که برای برخی ساعات، به ویژه عصرگاه، بارندگی و وزش باد شدید (با بزرگی بالاتر از 8 متربرثانیه) از سمت نواحی شرقی - جنوب شرقی انتظار می رود. 

نظری افزود: این وضعیت جوی ناپایدار تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت و برخی ساعات همراه با بارش باران، وزش باد شدید و در برخی موارد تندباد لحظه ای خواهد بود. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت. 

وی بیان کرد: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، شرایط جوی حاکم در روز جاری سبب برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران شده و وزش باد در برخی ساعات کاهش نسبی غلظت آلاینده ها را به دنبال خواهد داشت. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر این اساس، انتظار می رود با تداوم شرایط جوی ناپایدار و کاهش حجم تردد خودروها و ترافیک شهری در دوازدهمین روز از سال 98، وضعیت کیفیت هوای پایتخت در شرایط مطلوب تری قرار گیرد.