رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب اعلام کرد: امروز تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین و موتورهای ۳ چرخ در کلیه معابر پایتخت ممنوع است به جز مواردی که حامل سوخت و موارد ضروری هستند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در خصوص تمهیدات و محدودیت های ترافیکی در روز طبیعت اظهار داشت: امروز در تهران بزرگ دو محدودیت اصلی وجود دارد مورد اول جاده امام‌زاده داوود که به علت بارش‌های چند روز اخیر و رانش زمین، از میدان کوهسار مسدود است و مورد دوم محدودیت در حوضه لواسانات است که از تمامی شهروندان و مسافران پایتخت درخواست می‌شود حتی‌المقدور به این محدوده سفر نکنند، زیرا با توجه به بارندگی احتمال خطردر این محدوده بسیار بالاست.

لازم به ذکر است که محدودیت اصلی تردد وسایل نقلیه در این منطقه از میدان زربند به سمت فشم مشاهده می‌شود که تمام این مسیر مسدود است.

وی در ادامه افزود: با توجه به خلوتی معابر شهر تهران و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مجاز و مطمئنه به تردد بپردازند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند و هم‌چنین از تمامی رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌شود با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و اگر در جایی محدودیت ترافیکی برقرار شد حتماً در جهت مدیریت بهتر امور ترافیکی است.

رازقی در پایان گفت: امروز مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ مصادف با روز طبیعت تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین و موتورهای ۳ چرخ در کلیه معابر پایتخت ممنوع است به جز مواردی که حامل سوخت و موارد ضروری هستند.