فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از مناطق سیل زده مرزی استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط خاصی که بر استان حاکم است، سیلابی که وارد منطقه شده، نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است.

به گزارش مرور نیوز، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از مناطق سیل زده مرزی استان خوزستان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در سطح مدیریت بحران استان انجام شده و با توجه به شرایط خاصی که بر استان حاکم است، سیلابی که وارد منطقه شده، نیازمند کمک ویژه در سطح ملی است.

وی افزود: هجوم سیلاب استان لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سمت خوزستان، فشار زیادی به استان وارد کرده؛ به نحوی که بخشی از شهرها و روستاها را گرفتار سیلاب کرده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این خصوص اقدامات و هماهنگی لازم انجام شده و نیروی انتظامی با تمام قوا در رابطه با مدیریت بحران در کنار سایر مدیران، موضوع سیلاب را مدیریت می‌کند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رضایی ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت مرزها، شهرها و روستاهای گرفتار در سیلاب را بر عهده دارد و مسئولان مدیریت بحران استان خوزستان دغدغه‌ای در موضوع انتظامی نخواهند داشت.

وی با اشاره به آسیب‌های وارده شده ناشی از سیل به یگان‌های مرزی خاطرنشان کرد: سیلاب به بخشی از برجک و پاسگاه‌های مرزی آسیب وارده کرد که بخشی را ترمیم کرده‌ایم و بخشی دیگر را آب گرفته است.  قطعا و به امید خدا وضعیت سیلاب مناطق مرزی را مدیریت خواهیم کرد.