رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: باید عذرخواهی کنیم از مردم شریف قوم لر دلاور به خاطر خسارات وارد شده، اگر جمعیت هلال‌احمر کوتاهی داشته باید عذرخواهی کنیم.

به گزارش مرور نیوز، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیلاب در لرستان نسبت به گلستان و مازندران فرق دارد و در این استان خرابی زیرساخت‌های بسیار است، برخی ساختمان‌ها کاملاً خراب شده، آسیب به مزارع مردم وارد شده است.

وی افزود: هلال احمر هم تلاش کرده در کنار مردم باشد و قدردانی می‌کنم از زحمات همه امدادگران و نجاتگران که شبانه روز در اسکان و تغذیه اضطراری تلاش کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای ‬امدادهوایی خیلی خوش درخشید، توانستند ۳۵۰۰ نفر و‬ ۲۵۰ تن مواد و اقلام را جا به جا کنند، تصریح کرد: ‬سیل خیلی گسترده بود، ۲۰۰ روستا کاملاً محاصره شده بودند، پلدختر و معمولان دچار مشکل جدی بودند و جان مردم در خطر بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه با تلاش هلال احمر و نیروهای مسلح باعث شد فاز حاد آرام آرام بهتر شود و پشت سر بگذاریم، افزود: دست به دست هم دهیم تا بتوانیم خرابی زیرساخت‌های استان که مردم عزیز و شریف و دلاوری دارد، سوابق درخشانی در آزادی خواهی دارند و در جنگ تحمیلی مدافعین میهن اسلامی بودند؛ جبران شود.

پیوندی افزود: بمباران شهر پلدختر یادآور دلاوری مردم اینجاست، امیدواریم همه بتوانیم دین خودمان را به مردم این دیار و قوم عزیز ادا کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد اما با صبر و تحمل باید کاری کرد که مشکلات حل شود، تصریح کرد: حتماً گله مندی هایی وجود دارد، باید عذرخواهی کنیم از مردم شریف قوم لر دلاور به خاطر خسارات وارد شده، اگر جمعیت هلال احمر کوتاهی داشته باید عذرخواهی کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: نه تنها در داخل استان بلکه در استان‌های مجاور هم تلاش زیادی کرده‌ایم، حتما‬ نقایصی بوده که باید عذرخواهی کرد و امیدواریم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم