قاسم جان بابایی اظهار کرد: تیم‌های پزشکی مورد نیاز اعزام شده و در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز کمبودی وجود ندارد. داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در مناطق سیل زده نیز تامین شده است.

به گزارش مرور نیوز، معاون درمان وزارت بهداشت درخصوص ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل ‌زده با قوت ادامه دارد. تیم‌های پزشکی مورد نیاز اعزام شده و در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز کمبودی وجود ندارد. داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در مناطق سیل زده نیز تامین شده است.

دکتر قاسم جان بابایی در واکنش به خبری مبنی بر عدم ارائه خدمات درمانی رایگان در استان لرستان ، اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، قسمت هایی از برخی استان ها با معضل آب گرفتگی و سیل مواجه شده که روند عادی زندگی تعداد زیادی از هموطنان را با مشکل روبرو کرده است. بنابراین تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در مناطقی که متاثر از شرایط جوی و درگیر سیل هستند، فعلا رایگان است.  

وی افزود: بسیاری از مناطق در استان‌های درگیر سیل، با خطر آب گرفتگی و وقوع سیل مواجه نیستند، لذا روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این مناطق طبق روال عادی پیش می‌رود.