فرمانده انتظامی پایتخت گفت : دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت است و هر چقدر بتواند بین دستگاه‌های مختلف از جمله دولت و مردم و نیروهای مسلح و مردم تفرقه بیندازد، موفقیت بیشتری کسب کرده است.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی در همایش نیمه شعبان که در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشگری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت است و هر چقدر بتواند بین دستگاه‌های مختلف از جمله دولت و مردم و نیروهای مسلح و مردم تفرقه بیندازد، موفقیت بیشتری کسب کرده است. 

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی که در حال حاضر امنیت داخلی کشور را بر عهده دارد، این همایش را برای نشان دادن همدلی در نیروهای مسلح برگزار کرد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت هدف از این همایش را اظهار همدلی و همنوایی نیروهای مسلح دانست و گفت: ما خط و خطوط دشمن را بهتر می شناسیم و باید بگوییم که نیروهای مسلح و امنیتی با مردم، جان در یک کالبد هستند و با اخوت، همدلی و همراهی به مردم خدمت می‌کنند. 

وی گفت: دشمن در این روزها به بهانه سیل در حال اختلاف و تفرقه افکنی است اما ما نباید زحمات سپاهیان و ارتشیان دلاور و قهرمان را زیر سؤال ببریم چرا که نیروهای مسلح برای حفظ و حراست از نظام در کنار هم و در برابر دشمن ایستاده‌اند.