سخنگوی دستگاه قضایی از سفر رییس قوه قضاییه به استان سیستان و بلوچستان در هفته جاری خبر داد .

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی اظهار کرد: فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم را به همه کارگران عزیز و به همه استادان و معلمان و فرهیختگان که حق بزرگی بر جامعه اسلامی دارند، تبریک عرض می‌کنم و قدردان زحمات یکایک کارگران و معلمان جامعه اسلامی خود هستیم.

وی افزود: ریاست قوه قضاییه در ادامه برنامه‌ سفرهای استانی خود در سومین سفر در معیت اعضای جلسه مسئولان عالی قضایی، روز چهارشنبه هفته جاری در استان سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد. ریاست قوه قضاییه در این مدت اندک در اولین سفر استانی خود به استان گلستان و در دومین سفر به استان خوزستان رفته و در این سفرها سرکشی از مناطق سیل زده را انجام داده است.

اسماعیلی تصریح کرد: جمعی از مسئولان قضایی در روز سه شنبه و قبل از حضور ریاست قوه قضاییه در استان سیستان و بلوچستان ، به آن استان سفر می‌کنند و موضوعات استان را بررسی خواهند کرد و نهایتا در جلسات متعدد و فشرده‌ای که روز چهارشنبه با حضور ریاست قوه قضاییه در این استان برگزار خواهد شد، موضوعات قضایی  استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات قضایی این منطقه محروم اتخاذ خواهد شد.