حجت الاسلام محمد جعفر منتظری گفت : از تعداد دستگیرشدگان روز کارگر خبر ندارم و ان‌شاءالله تعدادی زودتر به مسائلشان رسیدگی و آزاد می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران گفت: ما از وزیر ارتباطات می‌خواهیم مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی و عملیاتی شود.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه نمی‌تواند شاهد استمرار این شرایط باشد. در هفته‌های آینده با جلساتی که خواهیم داشت در قوه قضائیه تصمیماتی گرفته خواهد شد و ما از مسئولین درخواست می‌کنیم قبل از اینکه تصمیمات در قوه قضائیه قطعی شود، اصلاحات انجام شود.

وی تاکید کرد: اگر اصلاحات انجام نشود ما بیشتر از این نمی‌توانیم تحمل کنیم و برخورد خواهیم کرد.

وی در رابطه با نقش دادستان‌ها در پیشگیری تخلفات گفت: یکی از وظایف دادستان‌ها این است که قبل از اینکه جرمی واقع شود مسائل پیشگیرانه را با توجه به حوزه صلاحیت خود انجام دهد و این موضوع هم نیاز به همکاری تمام دستگاه‌ها دارد، امیدواریم با توجه به تصمیمات و سیاست‌های قوه قضائیه بخشی از مسائل مربوط پیشگیری وقوع جرم را مدیریت کنیم که شاهد موفقیت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازداشتی‌های روز کارگر و معلم را تأیید می‌کنید؟ گفت: از تعداد دستگیرشدگان خبر ندارم و ان‌شاءالله تعدادی زودتر به مسائلشان رسیدگی و آزاد می‌شوند.