سه شنبه 31 اردیبهشت سفره افطاری ساده روی پل طبیعت پهن شده و این پل غیر خودرویی میزبان روزه داران تهرانی خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان اجرای زنده محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود.

 اجرای محمد اصفهانی یکی از بخش های جشنواره باغ رمضان این مجموعه فرهنگی بوده و سه شنبه 31 اردیبهشت ساعت 21:30 در بوستان آب و آتش به اجرای برنامه می پردازد. همچنین سفره افطاری ساده روی پل طبیعت پهن شده و این پل غیر خودرویی میزبان روزه داران تهرانی خواهد بود.

بنا بر این گزارش برپایی سفره افطار ساده روی پل طبیعت با بهره گیری از پتانسیل خیرین محلی و با هدف حذف اسراف و تجمل گرایی برای آن دسته از افراد که در لحظه افطار به هر دلیل از منزل دور هستند به اجرا در می آید.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به واسطه گردشگر پذیر بودن روزانه پذیرای طیف گسترده ای از گردشگران ایرانی و شهروندان تهرانی اسن و برای این منظور روزانه پذیرای شهروندان روزه دار تهرانی از ابتداری ماه مبارک رمضان بوده و در پانزدهمین شب و همرمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) روی پل طبیعت میزبان روزه داران خواهد بود.

پنجمین جشنواره باغ رمضان از 16 اردیبهشت تا 17 خرداد با هدف همدردی و کمک رسانی به هموطنان سیل زده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در حال برگزاری است. این برنامه ها از ساعت 20:30 همزمان با افطار شروع شده و تا ساعت 23 در یک برنامه ریزی مدون میزبان روزه داران عزیز است.