اداره کل اطلاعات استان کرمان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با هماهنگی با مقام قضایی ضربه به این باند را در دستور کار قرار دادند .

به گزارش مرور نیوز، احمد قربانی گفت : پرونده این متهم بعد از انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی کرمان ارسال و در شعبه اول این دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفت. 

این مقام قضایی ادامه داد: در نهایت سرکرده باند به نام یاسر قنبرزهی گرگیچ به اعدام محکوم و در نتیجه فرجام خواهی وی، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و حکم صادره مورد تایید قرار گرفت و پرونده به منظور اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شد. 

وی یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و پس از رصد اطلاعاتی یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر با هماهنگی با مقام قضایی ضربه به این باند را در دستور کار قرار داده بودند. 

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان افزود: لذا اقدامات لازم به منظور ضربه زدن به این باند صورت گرفت و در تاریخ 26 مهر 1397 باند مذکور در محور کرمان به رفسنجان مورد ضربه قرار گرفت و در نتیجه مقدار 107 کیلوگرم هروئین به ارزش بالغ بر 27 میلیارد ریال از آن کشف شد. 

وی از افرادی که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند بخصوص سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان تقدیر کرد.