عضو شورای شهر تهران گفت : در بهمن ماه سال گذشته شورای شهر درمصوبه‌ای شهرداری را ملزم کرد تا نسبت به ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون اقدام کند اما شهرداری این کار را نکرده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت نظری با بیان این که این تعلل شهرداری در حالی رخ می‌دهد که حضور بدون ساماندهی دستفروشان و مشاغل سیار مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که نمونه آن اتفاق رخ داده در چهارراه ولیعصر بود، گفت: شهرداری باید این مصوبه را اجرا کند و تا آن زمان از هرگونه برخورد اصلاحی، سلیقه‌ای و کوتاه مدت - که بر خلاف مصوبه است - خودداری کند.

این عضو شورای شهر تهران در تذکر دوم خود با اشاره به مصوبه شورای شهر در مورد کارت‌ بلیت خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه کارت‌ بلیت باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد و طی یک سال دراختیار افراد قرار گیرد اما معاونت حمل و نقل در تخلفی آشکار در سال گذشته بلیتی یک ساله به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان در اختیار خبرنگاران قرار داده و این در حالیست که نباید مبلغ داشته باشد.

نظری با بیان اینکه چند روز پیش پلیس خبر داد که کارت‌بلیتی با اعتبار ۴۷ ساله کشف کرده است، گفت: باید این بلیت‌ها بررسی شود تا اگر باگ امنیتی دارند و امکان جعل آن فراهم است، جلوگیری شود.