رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در روز شنبه 8 تیر در محور هراز از ساعت ۱۵ تردد از سمت رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد شد و از ساعت ۱۸ به بعد از سمت آمل به سمت تهران تردد به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر رحمانی ، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در این باره اظهار کرد: در حال حاضر در جاده کرج به چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر هشت این محور شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی گفت: در محدوده تونل کندوان و سیاه بیشه در همین محور ترافیک نیمه سنگین و در سایر بخش‌های این جاده ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور هراز نیز در مسیر شمال به جنوب در منطقه تونل وانا و پلیس راه لاریجان ترافیک سنگین و در طول مسیر پرحجم روان گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد در مسیر مقابل یعنی جنوب به شمال محور هراز در منطقه لاریجان، پلور و امامزاده هاشمی ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازگشت مسافران در روز شنبه به خصوص در جاده‌های شمالی تمهیدی اندیشیده شده است یا خیر گفت: بله قرار است در دو محور هراز و چالوس محدودیت‌هایی اعمال شود.

وی افزود: در محور هراز از ساعت ۱۵ تردد از سمت رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد شد و از ساعت ۱۸ به بعد از سمت آمل به سمت تهران تردد به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور کرج به چالوس نیز از ساعت ۱۵ تردد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.