مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در این محورها شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، پورکان، وینه، ارگنه، سد امیرکبیر و نیز ترافیک نیمه سنگین در محدوده‌های پل خواب و خوزنکلا هستیم.

به گزارش مرور نیوز، علی اکبر آشوری ،  مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی ایران، گفت: در این محورها شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، پورکان، وینه، ارگنه، سد امیرکبیر و نیز ترافیک نیمه سنگین در محدوده‌های پل خواب و خوزنکلا هستیم.

وی ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال محور هراز و در محدوده دهانه جنوبی گالری امامزاده هاشم، آب اسک و حد فاصل پلور تا گزنگ نیز ترافیک سنگین وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین به وضعیت تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت اشاره کرد و گفت: در محور فیروزکوه و آزاد راه قزوین رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان برقرار است و این در حالی است که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آشوری همچنین به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اشاره و بیان کرد: در آزادراه تهران کرج قزوین محدوده‌های گرم دره، پل کلاک، ساسانی، پایانه کلانتری و پلیس مهرشهر ترافیک سنگین برقرار است.

وی در مورد محورهای مسدود شریانی نیز، اعلام کرد: محورهای پلدختر-کوهدشت، محور قدیم پلدختر-خرم آباد و محور شهداد-نهبندان محورهای مسدود شریانی هستند و کمربندی دهلران نیز مسدود بوده و تردد از داخل شهر برقرار است و به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.