مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور از سه شنبه خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، آسمان پایتخت طی امروز و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری وگاهی وزش باد خواهد بود.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مرور نیوز درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار داشت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی کشور،امروز و فردا  بارش‌های پراکنده و خفیف در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش بینی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه روز آینده نیز در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان دور از انتظارنیست، گفت: امروز در استان‌های اصفهان، لرستان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس، تهران، کرج، قم، سمنان و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، پدیده گردوغبار را در استان‌های خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست، به طوری که از امشب به تدریج از میزان غلظت آن کاسته خواهد شد. همچنین از روز سه شنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور خواهیم داشت.

وظیفه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت:  آسمان پایتخت طی امروز و فردا،  کمی ابری تا نیمه ابری وگاهی وزش باد  خواهد بود.