دادستان کل کشور با اشاره به تغییرات مدیریتی در مجموعه قضایی گفت: پست برای کسی ماندگار نیست اما خوش به حال کسی که وقتی پستی را ترک می‌کند مردم از رفتن او ناراحت می‌شوند‌.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری  در مراسم تکریم و معارفه دادستان زنجان با بیان اینکه در دوره حساس و خطیر کشور قرار داریم، تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت و عملکرد درست از عهده وظایف خود بربیاییم و سربلند شویم.

دادستان کل کشور گفت: حضور در شهر شور و شعور حسینی آنهم در دهه کرامت افتخار بزرگی برای بنده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در مجموعه قضایی گفت: پست برای کسی ماندگار نیست اما خوش به حال کسی که وقتی پستی را ترک می‌کند مردم از رفتن او ناراحت می‌شوند‌.

منتظری با بیان اینکه یکی از بزرگترین نعمات الهی این است که انسان به مردم خدمت کرده و مراجعات مردمی را پاسخگو باشد، افزود: در جمهوری اسلامی مقام و پست ارزشی ندارد مگر اینکه انسان از این جایگاه استفاده کند و به فرموده حضرت علی (ع) مگر اینکه از این پست برای اقامه عدل استفاده شود.

دادستان کل کشور گفت: در نظام جمهوری اسلامی هدف از حکومت اقامه قسط و عدل است و اگر کسی می‌تواند در این مسیر حرکت کند، می‌ماند و اگر کسی نتواند در این مسیر حرکت کند جیزی جز وبال اندوخته‌ای برای وی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه ما از جمله خود بنده در مجموعه قضایی و فعالان سایر قوا از جمله مجلس و قوه مجریه همه باید تلاش کنیم که از این فرصت برای خدمت به مردم با هدف الهی استفاده کنیم، گفت: باید هدف از کار به صورت ۱۰۰ درصدی رضایت الهی باشد، اما اگر تقوا نباشد و حتی نماز نیز توام با تقوا نباشد برمی‌گردد.

منتظری با بیان اینکه در اجرای عدالت همه مسؤولیت دارند، اما دستگاه قضایی مسؤولیت بیشتری دارد، تصریح کرد: در هرجا که هستیم حکومت باید حکومت عدالت باشد.