شهردار تهران با بیان این‌که اوضاع شهر از نظر آلودگی و ترافیک خوب نیست، اظهار کرد: البته تنها راهکار استفاده از دوچرخه نیست بلکه می‌بایست مسیرهای پیاده و مترو نیز گسترش یابد.

به گزارش مرور نیوز، پیروز حناچی در حاشیه مراسم  سه‌شنبه‌ های بدون خودرو  با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این حرکت نمادین است و امیدواریم همه روزها بتوانیم بدون خودرو در شهر تردد کنیم، گفت: آذری‌جهرمی جوان‌ترین عضو کابینه است و به همین دلیل از وی دعوت کردم در چالش سه‌شنبه‌های بدون خودرو شرکت کند.

وی با بیان این‌که اوضاع شهر از نظر آلودگی و ترافیک خوب نیست، اظهار کرد: البته تنها راهکار استفاده از دوچرخه نیست بلکه می‌بایست مسیرهای پیاده و مترو نیز گسترش یابد و این یک حرکت عمومی است که خوشبختانه گسترش آن در حال انجام است و خیابان‌های حافظ و کریمخان نیز در حال آماده‌سازی به مسیرهای دوچرخه هستند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره خانه‌های خالی بلوکه شده که پیش از این عنوان کرده بود، گفت: در تهران مشکل تولید و عرضه موثر خانه را داریم که سبب شده واحدهای خالی زیادی داشته باشیم.

حناچی با بیان این‌که دولت با گرفتن مالیات فاصله را تعدیل می‌کند، اظهار کرد: دولت از واحدهای اول و دوم چشم‌پوشی کرده و به هر صورت این موضوع چند وجهی است و نباید به آن به صورت تک‌وجهی نگاه کرد.

وی با بیان این‌که کسانی که واحد خالی دارند به سود و زیان نگاه می‌کنند، اظهار کرد: دولت می‌تواند در مورد این مهم چاره‌اندیشی کند.