آیت الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به این استان اظهار داشت: توفیقی است که در ایام دهه کرامت در خدمت مردم پرتلاش، خون‌گرم و شهیدپرور استان مرکزی باشیم.

به گزارش مرور نیوز، رئیس قوه قضائیه گفت : استان مرکزی از استان‌های مهد کار و تلاش و یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی کشور است که مردان و زنان سخت‌کوشی دارد.

رئیسی تصریح کرد: هدف از سفر به این استان سرزدن از همکاران قوه قضائی در استان مرکزی، بررسی مشکلات دستگاه قضائی در استان مرکزی، دیدار با مردم شریف این استان، خانواده شهدا و نخبگان استان است تا از دیدگاه و نگاه آن‌ها آگاه شویم.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: حضور در شورای اداری و اقتصاد مقاومتی، سخن گفتن و شنیدن از زبان مدیران در مورد مشکلات محیط زیست، کارگری و سایر مشکلات استان از دیگر اهداف این سفر است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: خوشبختانه به برکت حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان استانی گام‌های موثری در این استان برداشته شده و به برکت حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اقدامات پیگیری می‌شود و امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان مسائل را پیگیری کنیم.