رئیس شورای شهر تکمیل پروژه‌های محلی را فرصتی برای بهبود رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری دانست .

به گزارش مرور نیوز، محسن هاشمی، تکمیل پروژه‌های محلی را فرصتی برای بهبود رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری دانسته وافزود: با توجه به درپیش بودن انتخابات شورایاری‌ها در جمعه آینده، اعلام می‌کنیم که سیاست محله محوری یکی از راهبردهای مدیریت شهری در جهت کاهش مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان است و شورای محله می‌تواند نقش موثری در تشخیص مسایل و تعریف پروژه‌های محلی برای بهبود رضایت شهروندان داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداران نواحی و مناطق، توجه ویژه‌ای به پروژه‌های محلی داشته باشند چرا که این پروژه‌ها معمولاً در زمان کوتاهتری به نتیجه می‌رسد و مدیران شهری می‌توانند نتیجه تلاشهای خود را در دوران مسئولیت خود مشاهده کنند.

وی در رابطه با وقایع اخیر در حوزه سیاست خارجی گفت: ما شاهد پویایی وهم افزایی مناسبی در حوزه سیاست خارجی میان دستگاه دیپلماسی و نیروهای مسلح هستیم که نماد توازن در حوزه منافع ملی است.

هاشمی توقیف نفتکش انگلیسی همزمان با تحرکات موثر وزیر خارجه را در این راستا دانست و افزود: زمانی که استدلالهای حقوقی و منطقی جمهوری اسلامی درمورد غیرقانونی بودن راهزنی دریایی دولت انگلیس از سوی این کشور شنیده نمی شود، گوشهای آنان ناگزیر شنونده زبان نیروهای مسلح و توقیف متقابل نفت کش انگلیسی خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ایران همواره نشان داده است که مهمترین طالب صلح و امنیت در منطقه است اما این امنیت نباید استثنا داشته باشد، بلکه امنیت برای همه و صلح یکپارچه از سوی جمهوری اسلامی پذیرفته است و حوادث اخیر نیز این پیام روشن را به دنیا مخابره کرد.