رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت سنگین و در سایر محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

به گزارش مرور نیوز،  علی‌رضا قدمی ،  رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت سنگین و در سایر محورهای کندوان، کیاسر و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از روز گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران بودیم به‌طوری‌که امروز نیز در محورهای استان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت امروز و فردا در محور هراز، افزود: همچنین فردا بحث محدودیت محور کندوان در دستور کار قرار دارد که باتوجه به تابستان در ساعت اجرای آن تغییراتی به وجود آمده است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت‌های مقطعی فردا در محور کیاسر مازندران نیز باتوجه به حضور مسافران و بومیان در دستور کار قرار دارد.

قدمی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: لازم است مسافران در زمان بروز ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند.