فرمانده پلیس تهران گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و باید شان و کرامت مردم و کسانیکه به پلیس مراجعه می کنند حفظ شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین رحیمی با حضور در سر کلانتری یکم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع روسای پلیس های تخصصی و دیگر مسئولان این مجموعه با تاکید بر اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید شان و کرامت مردم و کسانیکه به پلیس مراجعه می کنند حفظ شود، بیان کرد : باید قدر مسئولیتی که به ما سپرده شده است را با خدمتگزاری صحیح و سریع به مردم بدانیم و فراموش نکنیم که در پیشگاه خداوند متعال و مردم دیر یا زود باید پاسخگو باشیم. 

 وی افزود : همه تلاش و همت خود را صرف خدمت به مردم کنید و کارتان را برای رضای خداوند انجام دهید و بدانید که کاری که برای خدا باشد برکات و ثمرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت  با تاکید مجدد بر این مطلب که سال 98 را سال پاکسازی تهران از معتادان متجاهر اعلام کرده ایم، گفت : برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و از جمله معضل خانمانسوز اعتیاد باید همواره در اولویت کار شما قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما هویت و اقتدار بخشیده اند، عنوان کرد: خانواده شهدا را همواره تکریم کنید و فراموش نکنید که آرامش و آسایش ما مدیون و مرهون شهدای عزیزمان می باشد که از خودگذشتند تا دشمنان نتوانند به مطامع شوم خود برسند.

سردار رحیمی در پایان با اشاره به اینکه کلانتری ها باید مامن، ملجا و پناهگاه امنی برای مردم و مرکزی برای دادخواهی و حمایت از مظلومان آسیب دیدگان و در مقابل محلی برای برخورد با مجرمان و گردنکشان باشد، افزود: باید روسا و مسئولان کلانتری ها با حضور در مساجد محل خود از نزدیک با مسائل ، مشکلات و دغدغه مردم به ویژه مومنان نمازگزار حوزه کلانتری خود آشنا بوده و به حل و فصل آن همت همت بگمارند.