رییس شورای شهر تهران گفت: علاقه‌ مند به تثبیت در مدیریت شهری هستم چرا که می‌ توان با اتکاء به تجارب قبلی و رفع اشتباهات قبلی فرصت بهتری را برای مدیریت شهر ایجاد کرد.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی،  رییس شورای شهر تهران صبح امروز (3 شهریور) در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه امروز باید در انتخابات شورای شهر هیات رییسه مشخص شود، اظهار کرد: علاقه‌مند به تثبیت در مدیریت شهری هستم چرا که می‌توان با اتکاء به تجارب قبلی و رفع اشتباهات قبلی فرصت بهتری را برای مدیریت شهر ایجاد کرد.

وی با بیان این‌که اعضای شورای شهر  می‌بایست در مورد ترکیب انتخابات هیات رییسه تصمیم بگیرند در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اگر به عنوان رییس مجددا انتخاب شوید، چه می‌کنید؟ اظهار کرد: می‌بایست در فرصت باقی‌مانده بحث شورا را از شهرداری جدا کنیم چرا که وظایف مخلوط شده است و این در حالی است که اجرا و نظارت با یکدیگر متفاوت هستند.

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که در قانون شوراها، وظایف شورا و هیات رییسه مشخص شده است، گفت: قطعا یکی از برنامه‌های آتی تقویت جایگاه کمیسیون‌ها و تقویت برنامه‌های آنها است.

هاشمی با بیان این‌که بعضا دیده شده است که شأن نظارتی شورا و اعضاء حفظ نشده است، اظهار کرد: در دو سال باقی‌مانده تلاش بیشتری خواهیم کرد تا شأن اعضا و شورا و جایگاه نظارتی آنها به دور از نگاه سیاسی حفظ و تقویت شود.