معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: کارت‌ شرکت در آزمون (جذب عمومی) ‌تصدی منصب قضاء سال ۹۸‌ از 5 شهریور بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش مرور نیوز، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه  اعلام کرد: کارت‌ شرکت در آزمون (جذب عمومی) ‌تصدی منصب قضاء سال ۹۸‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۶/۰۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

طبق اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه  تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند.

آزمون جذب عمومی قضاوت صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ در ۲۱ مرکز استان برگزار می‌شود.