مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان متعلق به بیمه‌شدگان است و قطعا به تمامی تعهدات خود عمل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری موج،  مصطفی سالاری ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز (6 شهریور) در مراسم پیاده‌روی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: یاد و خاطره مرحوم نوربخش را که جان خود را برای خدمت به  جامعه تأمین اجتماعی فدا کرد، گرامی می‌داریم.

سالاری خطاب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ ما در قبال شما وظایفی داریم که این وظایف برای سال‌ها اندوخته شما در سازمان تأمین اجتماعی تعریف شده است.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه اول ما در قبال شما بازنشستگان و مستمری‌بگیران در ابتدا حقوق و مستمری شماست و در مرحله دوم درمان است  چرا که در وضعیت فعلی مهمترین نیازهای شما از تأمین اجتماعی این دو موضوع محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: ما باید برنامه‌ریزی و اقداماتی را انجام دهیم که ارائه خدمات‌مان به شما با مشکل و کاهش کیفیت مواجه نشود.

* تلاش می کنیم خللی در پرداخت مستمری بازنشستگان وجود نداشته باشد

سالاری بیان داشت:‌با تمام مشکلات و محدودیت‌ها تلاش خواهیم کرد که تحت هر شرایطی پرداختی مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچگونه تأخیر و خللی نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: اگر مقداری پرداختی‌ها با تأخیر بوده است و کیفیت خدمات درمانی نیز مطلوب نبوده قطعاً ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که ارائه خدمت با کیفیت بیشتر و بهتری همراه باشد.

* ما اعتقاد به همسان‌ سازی حقوق و مزایا داریم

وی درباره همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ما اعتقاد به همسان‌سازی حقوق و مزایا داریم اما منابع و اعتبارات لازم در این خصوص هنوز تخصیص نیافته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به سمت اجرای آن برویم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به بیمه‌شدگان است،‌ گفت:‌ قطعا سازمان به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و آنچه که در توان باشد برای خدمت‌رسانی بهتر به بازنشستگان استفاده می‌کنیم.

مراسم پیاده‌روی روز خانواده با حضور جمعی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در بوستان ولایت برگزار شد.