سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ ای تاکید کرد: روز یکشنبه در مازندران و برخی مناطق گلستان رشد ابر به همراه بارش باران و در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌ بینی شده است.

به گزارش مرور نیوز،  سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای درخصوص بارش باران و رعد و برق و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در بعضی مناطق کشور هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه روز یکشنبه در مازندران و برخی مناطق گلستان رشد ابر به همراه بارش باران و در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است که تا اواخر وقت هم ادامه خواهد داشت.

این اطلاعیه نسبت به بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع هشدار داده و توصیه کرده از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین تردد در مناطق مرتفع این نواحی خودداری شود.

همچنین با رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات شمالی خراسان رضوی و مناطقی از خراسان شمالی طی روز یکشنبه احتمال آبگرفتگی ، سیلاب ناگهانی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه دور از انتظار نیست.

این اطلاعیه توصیه کرده از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین تردد در مناطق مرتفع این نواحی خودداری شود.