مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: نصب آخرین پله‌ برقی از ۸ پله‌ برقی این ایستگاه که اولین تولید داخلی در این زمینه است نیز طی چند روز آینده به پایان می‌ رسد.

به گزارش مرور نیوز،  علی امام ،  مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) درخصوص اینکه ایستگاه میدان امام حسین (ع) با خطوط ۲ و ۶ تقاطع دارد، گفت: فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله‌برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش‌ها نیز در مرحله نهایی شدن است تا این ایستگاه در آینده‌ای نزدیک برای بهره‌برداری و خدمت‌رسانی به شهروندان آماده شود.

 مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اینکه به‌زودی ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط ۲ و خط ۶ مترو برقرار می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه شاهد تبادل مسافر بین خطوط ۲ و ۶ خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این ایستگاه شهروندان جنوب شرق تهران علاوه بر ایستگاه تقاطعی شهدا - که با خط ۴ تقاطع دارد - می‌توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین (ع) به خط ۲ مترو نیز دسترسی یابند.

امام با بیان اینکه بخش سیگنالینگ و کابل‌های مخابراتی این ایستگاه در حال نهایی و تکمیل شدن است، گفت: نصب آخرین پله‌ برقی از ۸ پله‌ برقی این ایستگاه که اولین تولید داخلی در این زمینه است نیز طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.