رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش‌های زیادی در استان زنجان جهت توسعه انجام شده که جای تقدیر دارد، ولی راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش‌ های زیادی در استان جهت توسعه انجام شده که جای تقدیر دارد، گفت: راه برای توسعه‌ یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

وی با بیان اینکه هدفم از سفر به استان زنجان، دیدار مستقیم با مردم و حضور در جمع عزاداران حسینی است، افزود: از گذشته توفیق زیارت مردم متدین زنجان را داشتم و امروز بار دیگر توفیق شد تا در خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام حسین برقرار می‌شود، باشیم.

رییسی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و آشنایی نسبت به مسایل و مشکلات و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مدیران، شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نظرات آنها و شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از مشکلات همکاران در استان زنجان از دیگر اهداف این سفر است.

رییس قوه قصاییه به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها از نزدیک با مشکلات مردم در شهرستان‌ها آشنا شده و قطعا موارد در جلسه پایانی جمع‌بندی خواهد شد.